loading...
سایت تراکتور فنس
تراختور بايراقي بازدید : 110 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (3)
تیم‌های قدیمی فوتبال تبریز در سومین دوره جام شهدا حضور خواهند داشت./ سومین دوره جام شهدا ار روز 26 تیرماه با حضور 4 تیم به میزبانی ورزشگاه تختی تهران آغاز خواهد شد.
تراختور بايراقي بازدید : 117 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

سفر تراکتورسازان به تهران، یک روز دیرتر انجام می‌شود. / در حالی که قرار بود شاگردان امیر قلعه‌نویی برای برپایی اردوی پیش فصل خود، فردا (چهارشنبه) راهی تهران شوند، با نظر کادرفنی، این تیم فردا را استراحت می‌کند و روز پنجشنبه عازم تهران می‌شود.

تراختور بايراقي بازدید : 160 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

تراکتورسازان تمرینات خود را از سر گرفتند/ حضور یاران جدید در تمرین امروز تمرین امروز تیم تراکتور سازی تبریز از ساعت ۱۸:۳۰ در زمین چمن اختصاصی این باشگاه پیگیری خواهد شد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به تمرین می پردازند.

تراختور بايراقي بازدید : 58 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

بعید می‌دانم بازی‌های تراکتورسازی در ارومیه برگزار شود/ مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: بعید می‌دانم بازی‌های تراکتورسازی در ارومیه برگزار شود.

تراختور بايراقي بازدید : 59 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

تراکتور سازی به مصاف قهرمان لیگ برتر میرود /تیم فوتبال تراکتورسازی که از ابتدای هفته در تهران اردو خواهد زد در دو تاریخ هجدهم و بیست و دوم تیرماه در تهران دیدارهایی تدارکاتی خواهد داشت.

تراختور بايراقي بازدید : 51 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

تراکتور در ورزشگاه گسترش به میدان می‌رود/   باشگاه تراکتورسازی به احتمال فراوان دیدارهایش را در ورزشگاه بنیان دیزل به میدان می رود.

تراختور بايراقي بازدید : 37 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

پس از لغو اردوی خارجی تیم تراکتورسازی به دلیل تغییر برنامه رقابت‌های لیگ برتر، شاگردان قلعه نویی روز چهارشنبه به تهران سفر می‌کنند تا اردویی چند روزه را در این شهر برپا کنند.

تراختور بايراقي بازدید : 46 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

آخرین وضعیت برگزاری اردوی تراکتورسازی از زبان سرپرست تیم /    اردوی خارجی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که قرار بود به مدت 9 روز در اوکراین برپا شود با تصمیم کادرفنی سرخ پوشان لغو شد.

 

 

تراختور بايراقي بازدید : 49 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

سرخپوشان محبوب آذربایجان تمرین امروز خود را از ساعت ۱۸:۳۰ با حضور بیش از ۵ هزار هوادار تراکتورسازی برگزار کردند. در این تمرین سردار آجرلو مدیرعامل و لوسیانو ادینهو بازیکن جدید این تیم نیز حضور داشتند.

تراختور بايراقي بازدید : 40 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

کرار با  استقبال شدید هواداران بر  سر  تمرین تراکتورسازی حاضر شد /   کرار جاسم که فصل آینده در تیم تراکتورسازی حضور خواهد داشت، امروز (یکشنبه) از عراق به تبریز آمد و در اولین تمرین سرخپوشان تبریز نیز حاضر شد.

تراختور بايراقي بازدید : 34 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)
کرار جاسم وارد تبریز شد/   هافبک عراقی تراکتورسازی تبریز با استقبال هواداران این تیم به محل تمرین رفت./  کرار جاسم، هافبک عراقی تیم فوتبال تراکتورسازی که قرار بود ظهر امروز وارد تبریز شود، به دلیل لغو پروازش با تاخیری چند ساعته به این شهر رسید.
تراختور بايراقي بازدید : 58 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

تمرین بانشاط تراکتورسازان در ورزشگاه اختصاصی/   تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی با حضور بیشتر بازیکنان این تیم زیر نظر امیر قلعه نویی برگزار شد.

تراختور بايراقي بازدید : 48 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

تمرینات سرخ پوشان فوتبال آذربایجان صبح امروز (شنبه) استارت خورد و شاگردان امیر قلعه نویی نخستین تمرین خود را آغاز کردند.

تراختور بايراقي بازدید : 50 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

دروازه بان تیم تراکتورسازی امروز به تبریز برمی گردد./  محمدرضا اخباری دروازه بان ملی پوش تراکتورسازی تبریز که در روزهای گذشته در تمرینات این تیم غایب بود ساعت 14 امروز وارد تبریز می شود.

تراختور بايراقي بازدید : 23 پنجشنبه 03 تیر 1395 نظرات (0)

برنامه تمرینات تراکتورسازی در ۲ هفته آینده مشخص شد /  بازیکنان تیم تراکتورسازی در حالی از روز شنبه تمرینات آماده‌سازی خود برای لیگ شانزدهم را آغاز کردند که برنامه تمرینات آنان تا پیش از اردوی خارجی این تیم مشخص شد.

تراختور بايراقي بازدید : 61 پنجشنبه 03 تیر 1395 نظرات (0)

ادامه تمرینات در  عصر چهارشنبه  با تست آمادگی  /  تمرین عصر چهارشنبه سرخ پوشان در حالی از ساعت 18 و 30 در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار شد که تراکتورسازان زیر نظر کادر فنی تیم تست دادند.

تراختور بايراقي بازدید : 46 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

هنوز رسما اعلام نشده یادگار آماده نمی شود /  مسئولان تیم تراکتورسازی در حال رایزنی هستند تا بازی های ابتدایی خود را در یک ورزشگاه استاندارد برگزار کنند.

تراختور بايراقي بازدید : 46 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

تمرین عصر سه شنبه تراکتورسازان با حضور تازه واردها // سرخ پوشان فوتبال آذربایجان پس‌ازاینکه صبح روز گذشته در سالن وزنه حاضر شدند و تمرینات بدن‌سازی خود را پیگیری کردند از ساعت 18 و 30 عصر نیز در کمپ اختصاصی باشگاه به تمرین در چمن پرداختند

تراختور بايراقي بازدید : 41 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

بازگشت مربی پرتغالی تراکتور به ایران/ مربی گلرهای تیم فوتبال تراکتورسازی که اهل پرتغال است امروز به ایران بازگشت و در تمرینات تراکتورسازی حاضر می‌شود.

تراختور بايراقي بازدید : 38 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

تراکتورسازی که با پایان لیگ پانزدهم نگرانی های زیادی از بابت قرارداد اکثر بازیکنان خود داشت، حالا اسکلت اصلی تیم خود را حفظ کرده و بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته می توانند روزهای خوبی را برای این تیم رقم بزنند. تمرینات تراکتورسازی نیز این روزها با قدرت زیاد پیگیری می‌شود

تراختور بايراقي بازدید : 27 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

بنگر و اخباری از فردا در تمرینات تراکتورسازی  /  پس از اینکه امیر قلعه نویی پیشنهاد داد به جای ترکیه تیم تراکتورسازی در کشور اوکراین اردو بزند، مسئولان باشگاه رایزنی های لازم را در این باره انجام دادند و این اردو را قطعی کردند.

تراختور بايراقي بازدید : 45 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)

ادامه تمرینات تراختور در دو نوبت / تراکتورسازی 4 بازیکن دیگر جذب می کند   اردوی تیم فوتبال تراکتورسازی که قرار بود در ترکیه برپا شود در آستانه لغو قرار گرفت تا دو گزینه جدید برای اردوی این تیم مطرح شود.

تراختور بايراقي بازدید : 58 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)

آجرلو در جمع پرشورهای تبریز حضور یافت /  مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز تمرین تیم امیر قلعه‌نویی را از نزدیک مشاهده کرد.

تراختور بايراقي بازدید : 36 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (0)

شماره پیراهن 14 بازیکن تراکتورسازی تبریز اعلام شد که نسبت به فصل گذشته نیمی از آنها تغییر کرده است.

تراختور بايراقي بازدید : 139 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (0)

پیراهن سال گذشته بختیار رحمانی را سروش رفیعی برتن کرد. / اولین تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از ساعت 18 امروز (شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه آغاز شد و کادرفنی پس از صحبت‌های اولیه امیر قلعه‌نویی برای بازیکنان، سوت آغاز تمرین را نواخت.

تراختور بايراقي بازدید : 42 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (0)
نخستین تمرین تراکتورسازی نیمه‌کاره ماند/  تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی برای آماده سازی جهت حضور در لیگ شانزدهم، عصر شنبه در حالی شروع شد که بیش از سه هزار نفر از هواداران این تیم از نزدیک به تماشای این تمرینات نشستند.
تراختور بايراقي بازدید : 36 شنبه 29 خرداد 1395 نظرات (0)

احتمال تغییر در برنامه اردویی تراکتورسازان / سه بازیک به خواست قلعه نوعی  مرحله نخست تمرینات آماده سازی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از امروز با حضور قلعه نویی آغاز می‌شود.

تراختور بايراقي بازدید : 29 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

حضور تیم فوتبال تراکتورسازی در جام شهدا قطعی شد/ در جلسه شب گذشته امیر قلعه نویی و مصطفی آجرلو سرمربی و مدیرعامل تراکتورسازی که تا بامداد به طول انجامید، یکی از مسائلی که مورد بحث و بررسی قرار گرفت، حضور تراکتورسازی در جام شهدا بود.

تراختور بايراقي بازدید : 35 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

نشست مدیرعامل و سرمربی تراکتورسازی برگزار شد/  ،امیر قلعه نویی که روز گذشته از اکراین به ایران بازگشت،پنجشنبه شب در نشستی با مصطفی آجرلو قرارداد خود را با باشگاه تراکتورسازی امضا کرد.

تراختور بايراقي بازدید : 38 پنجشنبه 27 خرداد 1395 نظرات (0)

کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز در بیانیه‌ای از پرشورها برای استقبال پرشور از سرمربی تیم دعوت کرد.

تراختور بايراقي بازدید : 44 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

مهاجم مصدوم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز به تبریز می‌آید تا روند درمان خود را در کنار تیمش طی کند.

تراختور بايراقي بازدید : 38 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

زمان بازگشت مربیان خارجی تراکتور /  زمان بازگشت مربیان خارجی تراکتورسازی به ایران مشخص شد

تراختور بايراقي بازدید : 36 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

تراکتور در ترکیه اردو می‌زند /  تیم فوتبال تراکتورسازی در اردوی ترکیه خود 3 دیدار تدارکاتی برگزار می کند . مسئولان باشگاه تراکتورسازی پس از هماهنگی تلفنی با امیر قلعه نویی اردویی تدارکاتی در کشور ترکیه را برای اعضای تیم در نظر گرفته اند

تراختور بايراقي بازدید : 34 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

تیم فوتبال تراکتورسازی تمرینات آماده‌سازی خود را برای لیگ شانزدهم از 16 خرداد آغاز می‌کند / تراکتورسازی در لیگ شانزدهم با هدایت امیر قلعه‌نویی به مصاف رقیبان می‌رود.

تراختور بايراقي بازدید : 44 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

تراکتور با استادیوم اختصاصی به لیگ می آید/ باغشمال گزینه ماشین سازی شد. مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: به احتمال زیاد بازی های تراکتورسز تا قبل از آماده شدن زمین یادگار در استادیوم اختصاصی این تیم برگزار می شود.

تراختور بايراقي بازدید : 22 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی اردوی خود را در بخش اروپایی ترکیه برپا خواهند کرد./  بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی اردوی خود را در بخش اروپایی ترکیه برپا خواهند کرد.

تراختور بايراقي بازدید : 43 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)

در این تمرین تراکتورسازان نزدیک 1000 هوادار تیم در کمپ اختصاصی باشگاه حضور پیدا کردند و سکوهای استادیوم مملو از هوادار شد تا در آستانه دیدار مقابل النصر امارات هواداران تیم، بازیکنان را شارژ روحی کنند. سعید عباسی مدیرعامل باشگاه نیز در کنار سایر مسئولان در این تمرین حضور داشت و از نزدیک تمرینات شاگردان امیر قلعه‌نویی را نظاره‌گر بود.

تراختور بايراقي بازدید : 35 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)
تمرین امروز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز جهت آماده سازی برای دیدار با النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 در کمپ اختصاصی باشگاه و در غیاب 4 بازیکن این تیم برگزار شد
تراختور بايراقي بازدید : 57 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)

عدم حضور برخی بازیکنان نامدار تراکتور  / تمرین سرخ پوشان تبریزی به مدت نود دقیقه برگزار شد .  تمرین امروز تیم تراکتور سازی از ساعت ۱۸ به مدت ۹۰ دقیقه در زمین چمن اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به عملکرد آجرلو در نقل و انتقالات چه نمره ای میدهید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 329
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 2,053
  • بازدید کلی : 62,640
  • بازی بعدی

      

    دیدار دوستانه

    جمعه 18 تیر

      

    تراختور

    پیکان

    تراختور

    استقلال 

    ساعت - : -

     

    استادیوم تهران

     

    نتایج زنده

        

    تحلیل بازی قبلی

       

    فصل نقل و انتقالات

     

    لیست ورودی

      

    شروع 25 خرداد

     

    پایان 15 شهریور

     

    شروع لیگ 4 مرداد

     
      
      
      

    سعید مرادی / لیگ یک

    -

    سعید آقایی/ تمدید

    2

    گروسیان/ تمدید

    3

    مهدی کیانی/ تمدید

    4

    خالد شفعی / تمدید

    5

    محسن بنگر / لیگ برتر

    6

    محمد ابراهیمی / لیگ برتر

    7

    محمد مهدی زاده / سرباز

    8

    لوسینا ادینهو / خارجی

    9

    محمد نوری / لیگ قطر

    10

    سینا عشوری / تمدید

    11

    فرزاد حاتمی / تمدید

    12

    ایرانپوریان / تمدید

    13

    هادی محمدی / سرباز

    14

    محمد امین بهرامی /سرباز

    15

    کرار جاسم / خارجی

    16

    رمضانی / لیگ برتر

    17

    شهرام گودرزی / لیگ برتر

    18

     

     

    ---------

     
      

    بازیکنان سرباز

     

    اخباری / سرباز

     

    سروش رفیعی / سرباز

     

    مهدی شریفی / سرباز

     

    علی طاهریان / جوان

     

    فاخر تهامی /جوان

     

    محمد نادری / جوان

     

    --------

     
      

    لیست خروجی

    بختیار رحمانی

     

    شجاع خلیل زاده

     

    علی حمودی

     

    آلونس نانگ

     

    آگوستو سزار

     

    کاردسو

     

    فردین عابدینی

     

    ایوب کلانتری

     

    شاهین ثاقبی

     
      

    لیست بازیکنان تراکتور

     

    فصل نقل و انتقالات

    بازیکنان تراکتور

     

    دروازبان

      

    محمد رضا اخباری

     

    فرزین گروسیان

     

    محمد امین بهرامی

     
      

    مدافع

    محمد ایرانپوریان

     

    سعید آقایی

     

    خالد شفعی

     

    محسن بنگر

     

    محمد مهدی زاده

     

    هادی محمدی

     
     

     

    هافبک

     

    مهدی کیانی

     

    سروش رفیعی

     

    سینا عشوری

     

    سعید مرادی

     

    محمد نوری

     

    کرار جاسم

     

    علیرضا رمضانی

     
     

     

    مهاجم

    لوسینا ادینهو

     

    محمد ابراهیمی

     

    فرزاد حاتمی

     

    مهدی شریفی

    M
      

    اخبار نقل و انتقلات