loading...
سایت تراکتور فنس
تراختور بايراقي بازدید : 50 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

 

 

محسن بنگر که بعد از انتقال سیدجلال حسینی با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرامش خبرساز شد درباره درباره حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس و جانشینی او گفت: سیدجلال بازیکن بزرگی است و می تواند به این تیم کمک کند. تجربه حضور در پرسپولیس را داشته و امیدوارم به این تیم کمک کند. امیدوارم طرفداران در فصل آینده خط دفاعی خوبی را با حضور این بازیکن ببینند.

وی در مورد جدایی اش از پرسپولیس نیز گفت: نظر کادرفنی و باشگاه بوده که در فصل آینده نباشم. حرفه ای هستم و اعتراضی ندارم. این چند روز صحبتی نکردم که تیم به حاشیه نرود. با اینکه بازی نیست تا تیم به حاشیه نرود اما من به خاطر هواداران و آرامش باشگاه سکوت کردم با اینکه از یک هفته قبل می دانستم مرا نمی خواهند.

 

بنگر در مورد اینکه سیدجلال جانشین او در این تیم شده و او در صفحه اش به این انتقال واکنش نشان داد اینطور توضیح داد: اصلا ربطی به حضور سیدجلال ندارد. قبل از اینکه آقاجلال قرارداد ببندد به من و مدیربرنامه هایم گفته بودند. به من هم یک هفته قبل از اینکه او قرارداد ببندد یک بار گفتند تو را برای فصل بعد می خواهیم و یک بار دیگر گفتند نمی خواهیم. یک بار باشگاه رفتم و جواب ندادند و بعد از آن به مدیر برنامه‌هایم گفتند بنگر را نمی‌خواهیم.

 

بنگر در ادامه صحبت هایش گفت: این مسائل مهم نیست برایم اما خواستم از طریق شما به هواداران بگویم لطف و محبت شما را حس کردم وخوشحالم که توانستم با اینکه نسبت به دیگر بازیکنان محبوب نیستم در دلشان جا باز کنم و باید بگویم دل همه تان گرم. در چند روز اخیر 5هزار کامنت برایم گذاشتند و لطف داشتند و قدردان همه آنها هستم. هواداران بدانند در این چهار سال که یک قهرمانی جام حذفی و سه نائب قهرمانی لیگ به دست آوردم با جان و دل بازی کردم و امیدوارم خاطرات خوبی از من در ذهن شان بمانند. خیلی مسائل هست که به خاطر هواداران فعلا بیان نمی کنم.

 

مدافع شماره 6 سابق پرسپولیس در مورد تیم فصل آینده اش گفت: برنامه فصل آینده ام مشخص نیست و با چند تیم مذاکره کرده‌ام. می‌خواهم به تیمی بروم که مدعی باشد. چون در در این چند سال که در پرسپولیس و سپاهان بودم همیشه برای کسب جام جنگیدم و در کورس بودیم و می خواهم این اتفاق در تیم آینده ام هم باشد. اما به هر تیمی که رفتم هواداران آن تیم مطمئن باشند همانطور که برای پرسپولیس با جان و دل بازی کردم برای آنها هم بازی می کنم.

 

بنگر در پاسخ به این سوال که آیا با این صحبت ها منظورش حضور در تراکتورسازی است گفت: با تراکتور صحبت‌های خوبی داشتم. منتظرم آقای قلعه نویی برگردد و اگر قسمت باشد از لباس قرمز به لباس قرمز بروم. اگر قسمت شد تا به تراکتورسازی بروم مطمئنا با انگیزه قهرمانی می روم تا از همان هفته های اول هواداران را خوشحال کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به عملکرد آجرلو در نقل و انتقالات چه نمره ای میدهید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 329
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 844
  • بازدید ماه : 1,090
  • بازدید سال : 3,094
  • بازدید کلی : 63,681
  • بازی بعدی

      

    دیدار دوستانه

    جمعه 18 تیر

      

    تراختور

    پیکان

    تراختور

    استقلال 

    ساعت - : -

     

    استادیوم تهران

     

    نتایج زنده

        

    تحلیل بازی قبلی

       

    فصل نقل و انتقالات

     

    لیست ورودی

      

    شروع 25 خرداد

     

    پایان 15 شهریور

     

    شروع لیگ 4 مرداد

     
      
      
      

    سعید مرادی / لیگ یک

    -

    سعید آقایی/ تمدید

    2

    گروسیان/ تمدید

    3

    مهدی کیانی/ تمدید

    4

    خالد شفعی / تمدید

    5

    محسن بنگر / لیگ برتر

    6

    محمد ابراهیمی / لیگ برتر

    7

    محمد مهدی زاده / سرباز

    8

    لوسینا ادینهو / خارجی

    9

    محمد نوری / لیگ قطر

    10

    سینا عشوری / تمدید

    11

    فرزاد حاتمی / تمدید

    12

    ایرانپوریان / تمدید

    13

    هادی محمدی / سرباز

    14

    محمد امین بهرامی /سرباز

    15

    کرار جاسم / خارجی

    16

    رمضانی / لیگ برتر

    17

    شهرام گودرزی / لیگ برتر

    18

     

     

    ---------

     
      

    بازیکنان سرباز

     

    اخباری / سرباز

     

    سروش رفیعی / سرباز

     

    مهدی شریفی / سرباز

     

    علی طاهریان / جوان

     

    فاخر تهامی /جوان

     

    محمد نادری / جوان

     

    --------

     
      

    لیست خروجی

    بختیار رحمانی

     

    شجاع خلیل زاده

     

    علی حمودی

     

    آلونس نانگ

     

    آگوستو سزار

     

    کاردسو

     

    فردین عابدینی

     

    ایوب کلانتری

     

    شاهین ثاقبی

     
      

    لیست بازیکنان تراکتور

     

    فصل نقل و انتقالات

    بازیکنان تراکتور

     

    دروازبان

      

    محمد رضا اخباری

     

    فرزین گروسیان

     

    محمد امین بهرامی

     
      

    مدافع

    محمد ایرانپوریان

     

    سعید آقایی

     

    خالد شفعی

     

    محسن بنگر

     

    محمد مهدی زاده

     

    هادی محمدی

     
     

     

    هافبک

     

    مهدی کیانی

     

    سروش رفیعی

     

    سینا عشوری

     

    سعید مرادی

     

    محمد نوری

     

    کرار جاسم

     

    علیرضا رمضانی

     
     

     

    مهاجم

    لوسینا ادینهو

     

    محمد ابراهیمی

     

    فرزاد حاتمی

     

    مهدی شریفی

    M
      

    اخبار نقل و انتقلات