loading...
سایت تراکتور فنس
تراختور بايراقي بازدید : 40 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

 

شماره 6، تقدیم به کیانی / خوشحالم شرمنده پرشورها نشدم .

 

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امسال اولین سالی است که با قلبم تیمم را انتخاب می کنم و از این اتفاق بسیار خوشحالم.

سینا عشوری در گفت وگوی درباره حضور دوباره اش در تراکتورسازی و گرفتن رضایتنامه اش از ذوب آهن اظهار داشت: جا دارد ابتدا از سردار آجرلو تشکر کنم که خیلی تلاش کردند تا رضایتنامه من صادر شود. همچنین از سعید آذری تشکر ویژه می کنم که بسیار همکاری کرد. بالاتر از همه اینها می خواهم از هواداران فوق العاده تراکتورسازی تشکر کنم که با راه انداختن کمپین گرفتن رضایتنامه من، حسابی سورپرایزم کردند.

 

وی افزود: من سالیان سال در ذوب آهن بازی کردم و فوتبالم را مدیون آنها هستم. آنها برای من زحمات زیادی کشیدند و تشکر می کنم که این فرصت را برای من مهیا کردند تا رضایتنامه ام را بگیرم. امسال اولین سالی است که با قلبم تیمم را انتخاب می کنم.

 

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی درباره مبلغ رضایتنامه اش اذعان داشت: با صحبت هایی که سردار آجرلو انجام دادند قرار شد مبلغ 250میلیون تومان به صورت نقد و 50 میلیون تومان به صورت چک به باشگاه ذوب آهن بابت رضایتنامه پرداخت شود.

وی درباره آمدن محسن بنگر به تراکتورسازی و درگیری فصل پیش این دو نفر با یکدیگر تصریح کرد: فوتبال همین است. ما هر دو برای تیم های مختلف بازی می کردیم. عادت دارم که برای هر تیمی که بازی می کنم نسبت به آن عرق و غیرت داشته باشم. حالا هم اولین نفری بودم که به محسن بنگر بابت آمدن به تراکتورسازی خوشامد گفتم. امیدوارم که در کنار هم برای تراکتور بازی های خوبی به نمایش بگذاریم.

هافبک تراکتورسازی با اشاره به حضور محسن بنگر در این تیم بیان می کند: من با محسن بنگر صحبت کردم. او به قدری بازیکن بزرگی است که نیاز به حمایت من ندارد. من جزو اولین نفراتی بودم که در اینستاگرام به بنگر خوشامد گفتم. از حضورش در تراکتورسازی خوشحالم و امیدوارم بتوانم از تجربیات خوبش استفاده کنم.


عشوری درباره شماره 6 تراکتورسازی که به غیر از خودش دو مدعی دیگر به نام های کیانی و بنگر دارد، تاکید می کند: من ادعایی در این باره ندارم. پارسال در غیاب مهدی کیانی این شماره را پوشیدم و بعد هم نتوانستم آن را تحویلش دهم. شماره را دو دستی تقدیم کیانی می کنم.


وی درباره نقل و انتقالات تراکتورسازی می گوید: خوشبختانه بازیکنان خوبی به تراکتورسازی اضافه شدند. انشاءالله دست به دست هم دهیم و بتوانیم تیم رویایی داشته باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی درباره احتمال آمدن آندو تیموریان به این تیم و مشکلات قدیمی این دونفر با یکدیگر بیان داشت: آندو تیموریان سال هاست که در تیم ملی بازی می کند و کاپیتان تیم ملی است اما درباره آمدنش به تراکتورسازی حرفی نمی زنم.

 

عشوری در پایان گفت: امیدوارم فصل خوبی را با تراکتورسازی داشته باشم و آنقدر تلاش بکنم که بتوانم پیراهن تیم ملی را بر تن کنم و  از یحیی گل محمدی هم باید تشکر کنم که به من کمک فکری داد.امیدوارم هرجا هست موفق باشد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به عملکرد آجرلو در نقل و انتقالات چه نمره ای میدهید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 329
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 904
  • بازدید ماه : 1,150
  • بازدید سال : 3,154
  • بازدید کلی : 63,741
  • بازی بعدی

      

    دیدار دوستانه

    جمعه 18 تیر

      

    تراختور

    پیکان

    تراختور

    استقلال 

    ساعت - : -

     

    استادیوم تهران

     

    نتایج زنده

        

    تحلیل بازی قبلی

       

    فصل نقل و انتقالات

     

    لیست ورودی

      

    شروع 25 خرداد

     

    پایان 15 شهریور

     

    شروع لیگ 4 مرداد

     
      
      
      

    سعید مرادی / لیگ یک

    -

    سعید آقایی/ تمدید

    2

    گروسیان/ تمدید

    3

    مهدی کیانی/ تمدید

    4

    خالد شفعی / تمدید

    5

    محسن بنگر / لیگ برتر

    6

    محمد ابراهیمی / لیگ برتر

    7

    محمد مهدی زاده / سرباز

    8

    لوسینا ادینهو / خارجی

    9

    محمد نوری / لیگ قطر

    10

    سینا عشوری / تمدید

    11

    فرزاد حاتمی / تمدید

    12

    ایرانپوریان / تمدید

    13

    هادی محمدی / سرباز

    14

    محمد امین بهرامی /سرباز

    15

    کرار جاسم / خارجی

    16

    رمضانی / لیگ برتر

    17

    شهرام گودرزی / لیگ برتر

    18

     

     

    ---------

     
      

    بازیکنان سرباز

     

    اخباری / سرباز

     

    سروش رفیعی / سرباز

     

    مهدی شریفی / سرباز

     

    علی طاهریان / جوان

     

    فاخر تهامی /جوان

     

    محمد نادری / جوان

     

    --------

     
      

    لیست خروجی

    بختیار رحمانی

     

    شجاع خلیل زاده

     

    علی حمودی

     

    آلونس نانگ

     

    آگوستو سزار

     

    کاردسو

     

    فردین عابدینی

     

    ایوب کلانتری

     

    شاهین ثاقبی

     
      

    لیست بازیکنان تراکتور

     

    فصل نقل و انتقالات

    بازیکنان تراکتور

     

    دروازبان

      

    محمد رضا اخباری

     

    فرزین گروسیان

     

    محمد امین بهرامی

     
      

    مدافع

    محمد ایرانپوریان

     

    سعید آقایی

     

    خالد شفعی

     

    محسن بنگر

     

    محمد مهدی زاده

     

    هادی محمدی

     
     

     

    هافبک

     

    مهدی کیانی

     

    سروش رفیعی

     

    سینا عشوری

     

    سعید مرادی

     

    محمد نوری

     

    کرار جاسم

     

    علیرضا رمضانی

     
     

     

    مهاجم

    لوسینا ادینهو

     

    محمد ابراهیمی

     

    فرزاد حاتمی

     

    مهدی شریفی

    M
      

    اخبار نقل و انتقلات